Klantenservice

Kwaliteit en service vinden wij heel belangrijk. We willen graag dat u blij wordt van uw schoenen. Heeft u vragen over het reserveren van een product of heeft u vragen over uw aankoop? Neem dan contact met ons op via het contactformulier of bel naar een van onze winkels.

Verkoopvoorwaarden 

Bij de verkoop van onze schoenen hanteren wij een aantal voorwaarden. Deze staan ook vermeld op de bon.

  • U kunt uw aankoop ruilen, binnen één week, met de aankoopbon, in de orginele verpakking. Bij retournering geven wij een tegoedbon. 
  • Speciaal voor u bestelde artikelen en afgeprijsde artikelen kunt u helaas niet ruilen of retourneren.
  • Voor aangekochte artikelen geldt een garantie van drie maanden op fabricagefouten. Voor deze garantie is het tonen van uw aankoopbon vereist.
  • Op ritsen en lakleer kunnen wij geen garantie geven. 

Voorkomen van slijtage

De schoenen die wij verkopen, worden met de grootste zorg uitgezocht en gemaakt. Ze zijn geschikt voor dagelijks gebruik. Het is echter wel belangrijk om zorgvuldig met de schoenen om te gaan. De materialen zijn in bepaalde situaties slijtgevoelig. Een aantal tips om slijtage te voorkomen.

  • Spray de schoenen regelmatig in met een protector. Gebruik het juiste verzorgingsmiddel om de kale plekken weer op kleur te krijgen. LET OP: hoe lichter de schoenen zijn, hoe sneller vuildeeltjes zichtbaar zijn!
  • Gebruik bij het aantrekken van schoenen een schoenlepel. Doe de ritsen geheel open, let op dat er geen stof tussen kan komen.
  • Let op het speel- en loopgedrag van uw kind. Door sterke wrijving van een glijbaan, straat of dergelijke, slijten de zolen en hakken sneller.
  • Accessoires zoals studs en hangertjes maken schoenen extra leuk. Maar deze zijn wel extra kwetsbaar. Het is daarom mogelijk dat deze kapot gaan of loskomen. 

Klachten

Soms kan een schoen echter sneller stuk gaan dan u mag verwachten. Door een fabricagefout bijvoorbeeld. In de meeste gevallen kunnen wij de schoenen snel en vakkundig herstellen. Hiervoor overleggen wij altijd met de klant. Soms is de klacht dusdanig dat we contact opnemen met de fabrikant om een oplossing te vinden. Neem bij een klacht contact met ons op via het contactformulier, bel 0182 - 61 20 12 of kom langs in de winkel.

AVG-wetgeving

Vanaf 25 mei 2018 is de Algemene Verordening Gegevensbescherming ingegaan. Wij zijn verplicht onze klanten te informeren over ons privacybeleid. Al enkele jaren houden wij een klantenbestand bij, hierin bewaren we de contactgegevens van onze klanten. Wij vragen persoonlijke gegevens om onze klanten op de hoogte te kunnen houden van nieuws, acties en kortingsperiodes. Ook voor afspraken bij de podoloog en pedicure wordt een klantenbestand bijgehouden, zodat we de klanten gemakkelijk kunnen bereiken. Wij benadrukken dat gegevens alleen intern worden gebruikt en niet worden verstrekt aan derden. Daarnaast vragen wij toestemming van de klant bij het invoeren van gegevens.