Garanties

Bremmer Waddinxveen staat voor service en kwaliteit. Onze producten worden daar ook met zorg op geselecteerd. Hierdoor weten wij zeker dat onze artikelen in de regel een bepaalde periode meegaan. Het kan echter zijn dat u vragen heeft over het product, of dat deze niet aan uw verwachtingen voldoet. Kom dan langs in onze winkel zodat wij u het beste advies kunnen geven.

In het geval van een fabricage-, montage- of productiefout gaan wij direct over tot onderhandeling met de leverancier. In sommige gevallen is er alleen sprake van slijtage, hierbij gaan wij over tot normale afhandeling. Meestal adviseren wij dan uw producten vakkundig te laten repareren bijvoorbeeld in onze ambachtelijke schoenmakerij.  

Klachten die wij niet afhandelen maar direct doorsturen naar onze reparatie-afdeling zijn:

  • normale slijtage van (binnen)zolen, hakken en materialen
  • versleten neuzen bij schoenen door normale slijtage
  • verkeerd of intensief gebruik van het artikel
  • verkeerd gebruik van een onderhoudsmiddel
  • problemen met een rits
  • scheuren of loslaten van lakleder

 

Voor het afhandelen van een klacht is een geldig aankoopbewijs noodzakelijk. De aankoopbon of een bankafschrift zijn hiervoor geschikt. 

Heeft u geen tijd om naar onze winkel te komen? Stuur dan een mail met foto's naar info@bremmerwaddinxveen.nl of stuur uw artikel met toelichting en geldig aankoopbewijs naar: 

Bremmer Waddinxveen

Kerkweg Oost 177

2741 HD Waddinxveen